Üdvözöllek a fotóblogomon!

Megörökítem a mindenapokat ismeretlenek és ismerősöknek,de nem utolsósorban magamnak.
Amatőr  fénykergetőként  próbálom  vizuálni  és  leképezni a mindenapokat kedvtelésből és felkérésre is.

2010. augusztus 14., szombat

Kecskemét Repülőnap 2010

Augusztus 7-8.-án volt a repülőnap Kecskeméten,amit már év elejekor beterveztem,oda muszáj elmenni évről-évre színvonalasabb és több program és résztvevővel örvendeztet minket.
Idén sem csalódtam, állítólag 100.000 látogató volt összesen a hétvégén szóval egyre népszerűbb a haditechnkai bemutató.
Mivel a 14-54-re nem sok szükségem volt,így a 70-300-at raktam fel és le se vettem a vázról.
Gyors mozgást elég nehéz lekövetni ezzel az obival,ráadásul délelőtt még felhős volt az idő,ennek ellenére a 1/600-at tudtam tartani ISO100 mellett.
Elég kevés bemozdult képem lett,de azért sokat kell vele gyakorolni,összehasonlítva a pro teleobival eléggé lágy és részletekben szegényebb a 70-300,de ár/érték aránya szerintem nagyon jó,főleg ha használtan jutunk hozzá.

Beszéljenek helyettem a képek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése